22 mei, 2015 (gepubliceerd)
22 mei, 2015 (laatst gewijzigd)

Voortdurend met “je” worden aangesproken, ook bij Ziggo

  Rubrieken: Consument, ICT
  Steekwoorden:  , ,
Ik ben van de oude stijl. Ik wil wil niet met “je” en “jij” worden aangesproken door mensen die ik niet ken. Het is een strijd tegen de bierkaai. Bij de commerciële organisaties is de afdeling marketing – bevolkt met slecht opgeleide mensen – de grootste. Populair doen, want o wee, o wee de jongeren zouden zich niet voelen aangesproken.

Vandaag per email een aankondiging gekregen van een verhoging van de tarieven van Ziggo. Uiteraard gemotiveerd met het verhaal dat er een betere service gaat worden verleend. Zie hieronder een  uittreksel van het bericht. Ik heb enkele woorden roodgemaakt, zodat de jongeren onder u ook het belachelijke inzien. De heer Blom heeft zichzelf vet gemaakt.

Nieuwe tarieven vanaf juli
Beste heer, mevrouw Lagendijk,
Vanaf 1 juli 2015 gelden er nieuwe tarieven voor je diensten van Ziggo. We leggen je graag uit wat er in jouw situatie precies verandert.

…..

Hans Blom

Directeur Consumentenmarkt

 
Ik heb een kabelabonnement met inbegrip van een dure internet voorziening bij voorheen UPC, nu Ziggo. Laat in de avond is er elke dag een periode dat de verbinding niet werkt dan wel onwerkbaar traag wordt. Klagen heeft geen zin. Providers voeren voortdurend het aantal klanten op dat op dezelfde bandbreedte zit, totdat het aantal klachten te groot wordt. Dan schroeven ze het even terug.

 

Print Friendly
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Schrijf een reactie

*